هتل های آنتالیا ترکیه
نوشته شده توسط : elham

 

 

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

هتل 5 ستاره هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا یکی از زیبا ترین  و مجلل ترین هتل های آنتالیا می باشد که در زمینی به مساحت 250000 متر مربع بنا شده است. داخل اتاق ها مجهز به تلویزیون، میز آرایش و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی حمام به صورت جداگانه می باشد. این هتل تور کیش در نزدیکی دروازه هادریان قرار دارد و در 50 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است . امکانات که دراین هتل برای مسافران تور ترکیه و میهمانان و گردشگران تداراک دیده شده است مشامل مرکز آب گرم ،سالن بدن سازی،ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته مسافران ، روم سرویس، سرو غذا داخل اتاق، سالن ماساژ، استخر ، سنا، جکوزی، سرسره آبی می باشد.

 

 

هتل اورنج کانتی ریزورت کمر

هتل اورنج کانتی ریزورت کمریکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد طراحی ساختمان این هتل به سبک هلند قرن 16 می باشد این هتل در نزدیکی این هتل واقع شده است. در رستوران های این هتل غذا های ارگانیک سرو می شود. در این هتل یک استخر به وسعت 5000 متر و یک استحر کم عمق برای کودکان موجود می باشد. در این هتل امکاناتی که برای مسافران تور ترکیه مانند سالن ورزشی, انواع سرسره های آبی, مینی کلوب, کافی شاپ و لوازم بهداشتی در اتاق ها, سیستم هوای مطبوع و ... میباشد. فاصله این هتل تا فرودگاه 45 کیلومتر می باشد. و تا مرکز شهر 20 دقیقه فاصله زمانی دارد.

 


هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه

کی از هتل های خوب آنتالیا هتل کلاب سرا می باشد. این هتل در سال 1980 در شهرتور ترکیه شهریور 98 لارا ساخته است و در سال 2007 باز سازی شده است. تمامی اتاق ها لوکس و مجلل بوده که از امکاناتی مانند: تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مبله و... برخوردار است. سالن بدن سازی، زمین بازی مخصوص کودکان، حمام ترکی، استخر، آرایشگاه، فروشگاه، فکس و کپی و.... از دیگر امکانات رفاهی این هتل می باشد. این هتل از 5 رستوران و 7 کافه تشکیل شده است تا مسافران تور ترکیه بتوانند غذای مورد علاقه خود را با بالاترین کیفیت میل کنند.

هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه

هتل کلاب سرا آنتالیا ترکیه

 

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه

یکی از هتل های معروف آنتالیا هتل توپکایی پالاس می باشد. این هتل در ساحل لارا در کوندو قرار گرفته است. این هتل از 5 ساختمان مجزا و 908 اتاق تشکیل شده است. از امکانات این هتل می توان به: رستوران، کافی شاپ، آسانسور، کافی نت، استخر سرباز و سر پوشیده سشوار، فروشگاه، خدمات 24 ساعته در اتاق و... می باشد. این هتل 20 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. پارکینگ این هتل برای مسافران تور ترکیه رایگان می باشدتور ترکیه تابستان 98. مسافران عزیز می توانند با اقامت در این هتل سفر به یاد ماندنی داشته باشند.

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه

هتل توپکایی پالاس آنتالیا ترکیه

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: هتل های خوب ترکیه,هتل های ترکیه,هتل های لوکس ترکیه,هتل های ارزان ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: